Strony

piątek, 31 sierpnia 2012

Urodzinowo :)

Wrzesień to jeden z tych miesięcy w roku, w którym mnóstwo moich znajomych i ich rodzin obchodzi swoje małe lub większe święta. Najpierw rocznicę ślubu obchodzą moi rodzice, następnie mój Dziadek, jedna z moich najlepszych koleżanek i moja przyjaciółka obchodzą urodziny,a kilka dni później urodziny ma mój chłopak. Skłoniło mnie to do wysilenia moich szarych komórek w celu znalezienia idealnych prezentów.
Oczywiście najlepszym prezentem jest ten wykonany własnoręcznie i także tym razem postaram się to wykorzystać :)

Mojemu chłopakowi postanowiłam sprezentować coś co pozwoli choć troszkę zmienić jego stosunek do życia - ramkę na zdjęcie, w której umieściłam wydrukowaną "myśl przewodnią" (mam nadzieję, że patrząc na nią codziennie, przestanie być mniej realisto-pesymistą) ;) Dodatkowo dołożę plakat jego ulubionego wykonawcy i jestem w 100% pewna, że będzie zadowolony.

Prezent dla mojego M. :)
A tutaj druga ramka z napisem dla mnie ;)


Prezentem, na który dostałam "zlecenie" jest szkatułka dla mamy mojego kolegi. Do uzyskania efektu bardziej "luksusowego" użyłam masy szpachlowej. Była to moja pierwsza próba z tego typu preparatem ale myślę, że nie wyszło wcale źle.

I jak się Wam podoba? :)

Prezent dla przyjaciółki jest jeszcze w trakcie realizacji :)

Z pozdrowieniami,
D.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)