Strony

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Komódka part 1

Znowu nie mam na nic czasu, niby nic specjalnego nie robię, 
 a on ciągle gdzieś mi umyka...




Ostatnio wspominałam, że biorę się za komodę, a raczej komódkę bo do komody to jej bardzo daleko ;)
Bardzo spodobała mi się komódka, którą zrobiła Ushi z http://ushiilandia.blogspot.com a można ją zobaczyć tutaj :) 








No i oczywiście myślałam jakby tu sprawić sobie swoją, na różne moje pierdółki...
Nie miałam żadnej sklejki ani czasu żeby pojechać do domu w celu przeszukania piwnicy więc znalazłam swoją nigdzie indziej, jak w Ikei :)) 
Jedyne co mi się w niej nie podoba to otworki wycięte w celu wysuwania szufladek, 
ale stwierdziłam, że je po prostu przełożę odwrotnie :) 

Jak na razie moja komódka jest pomalowana tylko białą farbą i to w dodatku nie cała  
bo za szufladki biorę się dzisiaj...
...no ale już chciałam pokazać nad czym obecnie pracuję ;)













A już niedługo baardzo długi weekend mnie czeka,  
i już zacieram ręce bo mam parę rzeczy do zrobienia :))


Pozdrawiam,
                Dorota

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajnie, i te numerki są boskie (gdzie je nabyłaś????). Rób szuflady i pokazuj całość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numerki kupiłam w http://www.scandiloft.pl, ja też się w nich zakochałam :)
      Szuflady już schną tylko jeszcze brak mi gałek bo nie mogę się zdecydować :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem efektu końcowego, bo zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam więc na kolejne odsłony :-)
    oglądając Twoje zdjęcia przypomniało mi się,ze również mam takie numerki... zapominałam zupełnie o nich.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi się takie numerki podobają :)komódka rewelacja,takie małe nic a robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JEsteś bardzo kreatywna!
    Robisz piękne rzeczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)