Strony

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Chwila wytchnienia

Prezenty zapakowane, pierniki, babeczki i bułeczki z cebulą upieczone,
choinka ubrana, dom w miarę wysprzątany więc mam chwilę na blogowanie.

Na szczęście Wigilię spędzamy u rodziny więc nie szaleliśmy ze sprzątaniem w tym roku.


Przy okazji chcę pokazać mój spóźniony świecznik adwentowy (ponoć lepiej późno niż wcale ;))
M. przywiózł mi cały worek świerkowych gałązek więc miałam pole do popisu :)


Prezenty udało mi się zapakować dosyć sprawnie mimo, że było ich mnóstwo
(do tej pory zastanawiam się jak to się stało, że aż tak zaszaleliśmy!)


Mały pomocnik pomagał mi przy ubieraniu choinki...



No i na koniec dzisiejszego wpisu czekoladowe babeczki w zimowo-świątecznym wydaniu :)
Zimy za oknem brak to chociaż śnieżynki będą na babeczkach.



 Na dziś to już wszystko bo z powodu małej ilości światła nie zrobiłam zaplanowanych zdjęć.
Jutro wracam z życzeniami :)



2 komentarze:

  1. świecznik bardzo urokliwy!
    Niech Święta Bożego Narodzenia przyniosą Wam tyle radości, szczęścia i miłości by starczyło ich na cały Nowy Rok. Niech uśmiech zagości w Waszym domu, a ciepły blask wigilijnej świecy nich rozproszy wszelkie smutki. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

  2. Jest pieknie!!!!
    Spokojnych, wesołych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych wzruszeń i pozytywnych emocji ***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)