Strony

wtorek, 4 czerwca 2013

Flowers


Uwielbiam kwiaty, 
chyba nikt mi teraz nie uwierzy jak napiszę, że kiedyś nie bardzo za nimi
przepadałam, szczególnie za tymi doniczkowymi.
A podlewanie nigdy nie było moją mocną stroną...

Jednak odkąd przypadkowo kupiłyśmy z mamą storczyki, 
jestem w nich zakochana i zaczęłam dostrzegać piękno innych kwiatów.

No, może nie na tyle aby zaraz obstawić nimi całe parapety 
jak to w niektórych domach bywa...

...ale w takim stopniu by było to estetyczne.

Motyw kwiatów pojawia się u mnie ostatnio na różnych przedmiotach, 
a to na poduszkach, a to na szkatułkach, innym razem na kubkach.
Przyznajcie, że jest bardzo wdzięczny :)


W jednym ze sklepów znalazłam bardzo fajną tabliczkę z przesłaniem, 
które spodobało mi się na tyle, że stworzyłam sobie swój własny plakat w wersji 13x18 cm.
W rzeczywistości napis jest bardziej widoczny, 
niestety na zdjęciach nie udało mi się tego wyłapać. 


Po kilku próbach udało mi się w końcu zakupić nitownicę, 
z którą wiążę w przyszłości większe plany, 
ale o tym niebawem...


Jest i komódka, nadal czekająca na zmiłowanie...
Byłaby już gotowa, gdyby nie to, 
że śruby od gałek są zbyt długie i będzie trzeba je przyciąć.




Pozdrawiam wszystkich ciepło mimo, że pogoda dostarcza nam ostatnio niezłych wrażeń...


2 komentarze:

  1. Nitownica to świetny zakup!!! Wiem co pisze bo swoja mam od roku i nie oddałabym jej za żadne skarby świata... A zdjęcia urzekają:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. w storczykach też jestem zakochana (na razie mam dwa białe) myślę, żeby kolejnego kupić różowego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)