Strony

piątek, 29 listopada 2013

Dlaczego ważne jest opakowanie...

No właśnie, dlaczego?
Na pewno wiele osób zwraca uwagę nie tylko na sam prezent, a także na to jak jest on zapakowany.
Nigdy nie lubiłam kupować drogich papierów ozdobnych bo zawsze wydawało mi się,że jest to pójście na łatwiznę i w dodatku nie mało mnie to kosztowało. Niestety z braku czasu i w dużej mierze chęci, dopiero w tym roku wzięłam sprawę na poważnie i postanowiłam, że w tym roku moje prezenty będą nie tylko własnoręcznie robione, ale też zapakowane ze smakiem, po mojemu :)

Ja, jak to ja, zawsze zwracam uwagę na opakowanie. Opakowanie jest dla mnie nawet ważniejsze od zawartości. Dla mnie liczy się pamięć i zaangażowanie a nie drogie prezenty. Najlepsze są te podarowane z serca oraz te, które stanowią jakiś przemyślany zakup (lubię jak ktoś poświęci odrobinę swojego czasu na zastanowienie co może nam się spodobać). Może za dużo wymagam? Bardzo możliwe, ale przynajmniej wiem, że sama podchodzę do prezentów bardzo poważnie.
A może mam po prostu za dużo czasu... :)

W poszukiwaniu inspiracji znalazłam mnóstwo ciekawych rozwiązań.
Jedno jest pewne,  będzie królował prążkowany papier pakowy  :)

Niezwykle spodobały mi się papierowe torebki owinięte sznurkiem z dołączoną etykietą.
Im prostsze tym lepsze. Lubię minimalizm (co można zobaczyć też w moich pracach).
Przepych, choć czasem wskazany, jakoś źle mi się kojarzy.

źródło: pinterest


 źródło: pinterest


I na koniec moja propozycja (na pewno nie ostatnia):


Niedługo przecież Mikołajki ;)

Czy ktoś zauważył mój koszyczek?
Pisałam ostatnio, że marzy mi się taki sam jak ma moja siostra i...
 ...czekała na mnie ostatnia sztuka! :))

Pozdrawiam,
                      

7 komentarzy:

  1. Zgadza się,opakowanie prezentu tez ma znaczenie,przecież lubimy jak coś jest ładnie i ze smakiem przybrane :) Ja już zakupiłam sobie rolki papieru do pakowania a twoje propozycje na pewno mi się przydadzą jako wzór ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle lubię ładne rzeczy :))
      Mam tyle osób do obdarowania, że chyba będę musiała dokupić papieru ;)

      Usuń
    2. Ja ostatnio też "ubrałam" książki w taki beżowy papier do pakowania ;)

      Usuń
  2. ja też w tym roku uderzam w papier pakowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eko zawsze jest w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez lubie jak prezent jest ladnie i z pomyslem zapakowany :)
    Te propozycje sa obledne, warto zapamietac :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałbym dostać prezent tak opakowany

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)