Strony

czwartek, 7 listopada 2013

Kalendarz


Dzięki Alinie z DesignYourLife wzięłam się w końcu za "projektowanie" własnego kalendarza.
Zadanie miałam ułatwione bo na blogu można było pobrać już gotowe tabelki (do pobrania tu).
Pozostało tylko stworzyć okładki.

Zastosowałam tę samą metodę co Alina, 
czyli zrobiłam kolaż ze zdjęć tak by pasował do rozmiaru a5 - 5 minut i gotowe!
Wystarczyło tylko wydrukować i zbindować :)




Ciekawa jestem czy będę pamiętać by zabierać go ze sobą... ;)


Jedno ze zdjęć na przedniej okładce pochodzi z 
bloga cloroesdemialma i otrzymałam zgodę na jego użycie.




Pozdrawiam,
                   

12 komentarzy:

  1. I wyszło jak zwykle świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ubiegłym roku postanowiłam zrobić kalendarz ale wiszący.Niestety ale nie wyszedł idealnie.Teraz trochę inaczej się do tego zabiorę ;)
    Twój kalendarz podręczny jest śliczny!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wiszący się jeszcze nie brałam, ale może być ciekawie :)
      Jak nigdy nie nosiłam kalendarzy tak ten noszę ciągle przy sobie i wiecznie coś notuję :)

      Usuń
  3. Witaj kochana :) Chciałabym ci przyznać wyróżnienie Libster Blog Award.Zapraszam,będzie mi bardzo miło:http://karmelowakraina.blogspot.com/2013/11/moje-nominacje-do-libster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo za kreatywność i pomysłowość :) Rozgościłam się i zostaję na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko
    A.J. z http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czym laczenia zrobiłas jak zbindowałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, prosty pomysł a zawsze osobisty przedmiot a nie gotowy bezduszny kupiony w sklepie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)