niedziela, 24 sierpnia 2014

KOMPLET DLA MAŁEJ LENKI


Ostatnio miałam przyjemność sprawdzić się podczas szycia pościeli i ochraniacza, o które poprosiła mnie mama małej Lenki. Szycie wymagało ode mnie 100% uwagi ze względu na aplikacje w postaci serduszek i suwaka, który wszywałam dopiero po raz drugi i chciałam to zrobić jak najlepiej. Do tej pory nawet przez myśl mi nie przeszło żeby naszywać jakieś aplikacje, podziwiałam je jedynie na blogach. Długo wzdychałam do wszechobecnych w blogosferze gwiazdek i kotwic aż w końcu pani Sylwia poprzez swoje zamówienie zmotywowała mnie do zrobienia kroku w ich stronę. Miałam przed tym pewne obawy ale przeszły po wszyciu pierwszego serduszka. Nie sądziłam, że to takie proste! :)





Podobno się podobało więc tym większa moja radość :)





14 komentarzy:

  1. Super komplecik!!! Serducho wyszło rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory i takie rzeczy! Jak zwykle wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezbłędne wykonanie, piękny komplet :) Szczególnie ten ptak! Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komplet wyszedł Ci świetnie, jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest różowa wstawka.


    Jeśli szukasz ciekawych aranżacji wnętrz, nowych inspiracji i pomysłów dla swojego domu - odwiedź moją stronę: https://www.facebook.com/stageffect

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny komplecik :) bardzo fajny blog, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny komplet, dziewczęcy, ale nie przesłodzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci to wyszło :) Będę wpadać częściej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs:http://conchitahome.blogspot.com/2014/10/poduszkowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszło i świetny dobór kolorów!;)
    Ja nadal raczkuje przy maszynie mamy;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. nic dziwnego, że się podobało! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny komplecik udało Ci się stworzyć :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ptaszek prześliczny, a cały komplet przesłodki. Na pewno Lenka i jej rodzice będą zachwyceni. Fajny dobór kolorów, są spokojne i delikatne, ale nie mdłe, jak czasami bywają kompleciki dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko bardzo fajnie wyszło, serduszko i ptaszek. Skoro już się przełamałaś, to będziesz tworzyć podobne rzeczy coraz częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)