Strony

piątek, 5 grudnia 2014

KOMPLET DLA MAŁEGO OLUSIA


Dziś miał być post z serii DIY na tegoroczne Święta ale niestety nie udało mi się go zrealizować przez światło. Moje mieszkanie to istna kraina mroku i chyba najwyższy czas napisać list do św. Mikołaja, a nuż przyniesie mi lampę...

Zamiast dekoracji świątecznych będzie o pościeli. Moja siostra urodziła cudownego chłopczyka i ciotka robi co może żeby zadowolić mamusię i jej pociechę. A to szyję pościel, a to ochraniacz na łóżeczko, innym razem kocyki i zabawki. Oluś ma piękne biało-szare królestwo z dodatkami niebieskiego i rządzą w nim tak lubiane przeze mnie gwiazdki i chmurki. Zresztą zobaczcie sami:

zdjęcie by @wojtkowiakkarolina






 A to nasz kochany Oluś :))

zdjęcie by @wojtkowiakkarolina

Słodziak z niego, co nie? :)




10 komentarzy:

  1. Przede mną też wyzwanie dla małej dziewczynki:) Fajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że pokoik był słodki, a tu na końcu takie piękne zdjęcie maluszka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda te komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten komplet! a słodziak - zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne ma swoje legowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądząc po ostatnim zdjęciu, chłopak zadowolony z nowego nabytku :) Dobry wybór z doborem kolorów - zbyt pstrokato może być męczące dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wnętrze! W końcu coś w innych kolorach iż róż i błękit:) A Słodziak faktycznie uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. biel idealnie pasuje do niemowlaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmieniałam ostatnio wygląd jadalni, wszelkie meble oraz elementy wystroju kupowałam poprzez stronę http://italmeble.pl/oferta/jadalnia/cattelan_italia. Warto czasem coś zmienić, daje to nam pozytywnego kopa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)