Strony

piątek, 3 maja 2013

Poster




Pogoda nie dopisała więc przeglądam sobie strony internetowe i tak wchodząc na którąś z kolei trafiłam na bardzo fajny blog gdzie znalazłam mnóstwo świetnych posterów, które prezentują się niezwykle  
urokliwie w różnej wielkości ramkach. 

Tak mi się spodobały, że postanowiłam stworzyć swoje własne.

Na początek zaopatrzona w mnóstwo czcionek, wykonałam mały (formatu 10x15cm)  
ale za to z dużym przesłaniem :) 






Tak się wkręciłam, że już nie mogę doczekać się wypadu do Ikei po kolejne ramki :))

Taka mała rzecz, a cieszy! :)
























I nie od dziś wiadomo, że stworzony przez nas poster włożony w ramkę,  
może idealnie sprawdzić się jako unikalny prezent dla kogoś kto jest nam bliski :)









 Pozdrawiam,
                                                                        

2 komentarze:

  1. Dorotko piękny posterek, brawo!!!!zapraszam Cię na mój blog homefocuss.blogspot.com, do grona moich obserwatorów i oczywiście do sklepu redecor.pl...gdzie znajdziesz same skandynawskie marki, pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona. wspanialy pomysl i cudowna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)