Strony

wtorek, 22 października 2013

Weekend w obiektywie

Nie jestem mistrzynią w robieniu zdjęć. Nigdy nie czytałam artykułów na ten temat ani jakoś szczególnie mnie to fotografowanie nie kręciło. Dopiero od niedawna zaczęłam eksperymentować z aparatem, zwykłą cyfrówką, nie żadną tam lustrzanką, co zresztą widać ;)
Powoli zaczynam panować nad tym urządzeniem (powoli - nawet nie wiecie jak bardzo to słowo tu pasuje) a efekty z minionego weekendu można obejrzeć poniżej. 


Czasem wyjdzie źle, innym razem lepiej, za to najlepiej fotografuje mi się na białych powierzchniach (wiadomo, idę na łatwiznę) ;)
Żeby nie było, że się nie staram:


1. Ostatnio bardzo zasmakowała mi surówka z roszponką!
2. Udało mi się uchwycić ostatnie jabłka w moim sadzie.
3,8. Małe migdałowe słodkości (przepis tutaj)
4. Mój jesienny dyniowy koszyk.
5. Zupa krem z dyni - tegoroczny faworyt! (przepis tutaj)
6. Nazbierałam już sporo szyszek - będą mi potrzebne do dekoracji na święta :)
7. Uwielbiam jesień za jej cudowne kolory..



Pozdrawiam i życzę przyjemnego tygodnia,





5 komentarzy:

  1. Jejciu te ciastka, ta zupka i do tego sałatka, ależ narobiłaś smaku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy są łatwe więc do dzieła!
      Tak mi te ciastka zasmakowały, że jutro robię kolejną porcję ;)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! Ja też nie mam lustrzanki ,ale to co, i tak uwielbiam pstrykać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne energetyczne fotki!!
    Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :)